EN/   DA/   SV/
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Extended service agreement - parts and labor (for 1/1/0 warranty) (for CPU) - 3 years - on-site - 9x5 - response time: NBD - for Mobile Thin Client mt22; Pro c640; ProBook 44X G7, 45X G7; ProBook x360
The Electronic HP Care Pack Services (e-Care Pack) capability allows you to order, receive, update, and activate a wide range of valuable HP Care Pack Services over the Internet. Administered through the HP Services Network (CSN), it is a fast and simple process that enables immediate registration and service activation.
  • Product no 987689629

    Model UL653E

    EAN 4053162120594

    Brand Hewlett-Packard

    Weight 1 kg

Product Description Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - extended service agreement - 3 years - on-site
Type Extended service agreement
Service Included Parts and labor
Location On-site
Full Contract Period 3 years
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Covered Components CPU
Covered Configurations 1/1/0 warranty
Designed For HP 245 G7, 250 G7, 340S G7, 470 G7; Chromebook 11 G7, 11 G8, 11A G6, 11A G8, 14 G6, 14A G5; Chromebook Enterprise 14 G6, 14A G5; Chromebook Enterprise x360; Chromebook x360; Mobile Thin Client mt22; Pro c640; ProBook 430 G6, 430 G7, 445r G6, 44X G6, 44X G7, 455r G6, 45X G6, 45X G7; ProBook x360
General
Service Included Parts and labor
Location On-site
Full Contract Period 3 years
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Covered Components CPU
Covered Configurations 1/1/0 warranty
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - on-site - response time: NBD - availability: 9 hours a day / Monday-Friday
Compatibility Information
Designed For Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty
HP 245 G7, 250 G1, 250 G3, 250 G4, 250 G5, 250 G6, 250 G7, 255 G2, 255 G5, 340 G1, 340 G2, 340S G7, 350 G1, 350 G2, 470 G7, 650
HP Chromebook 11 G3, 11 G4, 11 G5, 11 G6, 11 G7, 11 G8, 11A G6, 11A G8, 13 G1, 14, 14 G3, 14 G5, 14 G6, 14A G5
HP Chromebook Enterprise 14 G6, 14A G5
HP Chromebook Enterprise x360 14E G1
HP Chromebook x360 11 G1, 11 G2, 11 G3, 14 G1
HP Chromebox G2
HP Mobile Thin Client mt20, mt21, mt22, mt41, mt42, mt43, mt44
HP Pro c640 Chromebook
HP ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G1, 430 G2, 430 G3, 430 G4, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 440 G1, 440 G2, 440 G3, 440 G4, 440 G5, 440 G6, 440 G7, 445 G6, 445 G7, 445r G6, 450 G0, 450 G1, 450 G2, 450 G3, 450 G4, 450 G5, 450 G6, 450 G7, 4530s, 4540s, 455 G1, 455 G2, 455 G3, 455 G4, 455 G6, 455 G7, 455r G6, 470 G4, 470 G5, 650 G2
HP ProBook x360 11 G1, 11 G2, 11 G3, 11 G4, 11 G5, 11 G6, 440 G1
HP x360 310 G2
HP Compaq 6735s

Support over hele verden

De fleste steder arbejdet fører dig hen, er der en god chance for, at vi også er der, med support på stedet tilgængeligt i mere end 80 lande over hele verden.

Support til forretningsrejsende ? dækker reparation på stedet næste hverdag. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Få glæde af solid eksperthardwaresupport, der bakkes op af HP.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der ? også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Send en E-mail til vores support
Før køb: salg@dcs.dk
Efter køb: support@dcs.dk

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: rma@dcs.dk