EN/   DA/
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende med tilbageholdelse af defekte medier kan du få support næste hverdag i mange lande verden over. Du bevarer kontrollen over de følsomme data på defekte lagringsmedier.

  • Product no 988246060

    Model UJ336E

    Weight 1 kg

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

Du kan beholde harddisken, hvis den bliver beskadiget på rejsen. Desuden kan du i 3 år få hjælp på stedet af en HP-kvalificeret tekniker, dagen efter du ringer.

Behold dine defekte medier, så du kan bortskaffe dem på en måde, der lever op til dine sikkerhedsstandarder, og få support af høj kvalitet fra HP ? både på stedet og som fjernsupport. Kan fås i en lang række lande over hele verden. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Du kan gøre det hele: Tag den bærbare computer med dig, beholde dine personlige oplysninger hvis harddisken tager skade, og få support i årevis til mindre end hvad et nyt drev koster i gennemsnit.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der ? også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hold styr på dine data

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

Send en E-mail til vores support
Før køb: salg@dcs.dk
Efter køb: support@dcs.dk

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: rma@dcs.dk