EN/   DA/
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack

Electronic HP Care Pack Installation Service - Installation / configuration - 12 months - on-site - for Officejet Pro X476dn MFP, X476dw MFP, X576dw MFP; PageWide Pro 477dw, 577z
The Electronic HP Care Pack Services (e-Care Pack) capability allows you to order, receive, update, and activate a wide range of valuable HP Care Pack Services over the Internet. Administered through the HP Services Network (CSN), it is a fast and simple process that enables immediate registration and service activation.
  • Product no 988446287

    Model U8A01E

    EAN 4053162493926

    Brand Hewlett-Packard

    Weight 1 kg

Product Description Electronic HP Care Pack Installation Service - installation / configuration - 12 months - on-site
Type Installation / configuration
Location On-site
Full Contract Period 12 months
Designed For Officejet Pro X476dn MFP, X476dw MFP, X576dw MFP; PageWide Pro 477dw, 577z
General
Location On-site
Full Contract Period 12 months
Details
Service & Support Installation - on-site
Configuration - on-site
Compatibility Information
Designed For HP Officejet Pro X476dn MFP, X476dw MFP, X576dw MFP
HP PageWide Pro 477dw, 577z

Høj kvalitet fra starten

Vi foretager installationen og konfigurationen hurtigt og ordentligt, så du får mest muligt ud af HP-hardwaren lige fra start.

Verification prior to installation that all service prerequisites are met.

Delivery of the service at a mutually scheduled time convenient to your organization.

Allows your IT resources to stay focused on their core tasks and priorities.

Support du kan stole på

Du kan regne med mindst mulige afbrydelser i driften takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Du kan koncentrere dig om det vigtigste

Du får hurtig, effektiv og økonomisk installation fra certificerede tekniske servicemedarbejdere, så dit eget personale har tid til andre vigtige it-opgaver.

Send en E-mail til vores support
Før køb: salg@dcs.dk
Efter køb: support@dcs.dk

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: rma@dcs.dk