EN/   DA/
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Lenovo Priority Support - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 5 år - 24x7 - for ThinkPad L540; L560; T440; T450; T460; T540; T550; T560; W54X; W550; X240; X250; X260

Lenovo Priority - Technical support - phone consulting - 5 years - 24x7
Stackable Helpdesk upgrade for all Base warranties, but warranty terms must match.
Product Description Lenovo Priority - technical support - 5 years
Type Technical support
Service Included Phone consulting
Full Contract Period 5 years
Service Availability 24 hours a day / 7 days a week
General
Service Included Phone consulting
Full Contract Period 5 years
Service Availability 24 hours a day / 7 days a week
Details
Service & Support Technical support - phone consulting - 5 years - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday
Send en E-mail til vores support
Før køb: salg@dcs.dk
Efter køb: support@dcs.dk

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: rma@dcs.dk