DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Dell Opgrader fra 1 År Basic Onsite til 3 År ProSupport Plus Support opgradering 3år

Dell Opgrader fra 1 År Basic Onsite til 3 År ProSupport Plus - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 10x5 - responstid: NBD - for Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591

ProSupport Plus er Dells mest omfattende supportservice og kombinerer 24x7 prioritetsadgang til kvalificeret support, dækning af uheld, bevarelse af harddisk, onsite-service næste arbejdsdag efter fjerndiagnosticering samt proaktiv overvågning for automatisk problemidentifikation og -notifikation. Det sikrer, at hardware og software kører uden problemer, så du kan fokusere på det, der er vigtigt.

  • Varenummer 998145292

    Model L5SL5_1OS3PSP

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5421, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5521, 5580, 5590, 5591
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk u
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Dell Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5421, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5521, 5580, 5590, 5591

Hold din kundes eksterne arbejdsstyrke produktiv ved at have en konstant føling med kundens flåde med ProSupport Plus til computere.

ProSupport Plus til computere

ProSupport Plus til computere

Dine kunder forventer support i verdensklasse, herunder: prioriteret 24x7-adgang til lokal IT-eksperter, onsite-service næste arbejdsdag og endda beskyttelse mod hændelig skade. Dell Technologies stopper ikke dér. Med ProSupport Plus til computere kan du opdage problemer, før de udvikler sig på en computer eller på hele din kundes Dell-flåde. Du har fuld synlighed over sundheden, programoplevelsen og sikkerhedsscorer på én skærm med mulighed for fjernadministration. Det behøver ikke være udfordrende at supportere dine kunder eksternt.

Det forventer dine kunder af support i verdensklasse:ProSupport Plus

Teknisk support på den måde, som fungerer bedst for dig (telefon eller chat)Telefon 24x7
Hardwarereparation for at reducere produktivitetsnedetidenOnsite-service næste arbejdsdag1
Direkte adgang til ProSupport-eksperter i regionen for hardware- og softwareproblemer2Prioriteret adgang
Overvågning af kommandocenter for levering af reservedele og arbejdskraft til tilden
Servicerepræsentant for udpeget kontorapportering og -planlægning6
Opbevaring af harddisk efter udskiftning5 for at sikre beskyttelse af data
Reparationer eller udskiftninger ved hændelig skade4



  TechDirect er din onlineportal, hvor du kan oprette forbindelse3 til og administrere din kundes Dell-flåde:

  • Sagsadministration og afsendelse af dele med selvbetjening
  • Hurtig analyse af sundhed, programoplevelse og sikkerhedsscorer
  • Proaktiv løsning af problemer med automatisk registrering, oprettelse af sager og support
  • Udnyttelsesmålinger, der afdækker problemer og tendenser for ydeevnen
  • Forudsigende problemregistrering og -løsning før fejlene skaber flere afbrydelserne
  • Automatisk oprettelse og implementering af tilpassede kataloger til Dell BIOS, drivere, firmware og applikationer, som giver dig eksterne og problemfri opdateringer
  • Tilpassede regler, der giver dig mulighed for at definere arbejdsprocesser for fjernafhjælpning
For at drage fordel af alle ProSupport Plus-funktionerne skal SupportAssist være implementeret. Kunden skal give partneren tilladelse til at administrere sin flåde i TechDirect.
Don't be basic1:30
Dell ProSupport Suite for PCs1:07
SupportAssist Features Overview1:10

Don't be basic

Dell ProSupport Suite for PCs

SupportAssist Features Overview

RESSOURCER

  • Kom godt i gang med SupportAssist (PDF)
  • Infografik om ProSupport Suite for PCs for partnere
  • Video om ProSupport Suite for PCs for partnere
  • Salgskort om ProSupport Suite for PCs for partnere
  • Hvad er SupportAssist for business PCs?

*Vigtige oplysninger

  • Onsite-tilgængeligheden varierer efter land og den købte service. Onsite-service efter fjerndiagnosticering.
  • Softwaresupport med tredjepartsassistancepartner.
  • SupportAssist er ikke tilgængelig på Linux-, Windows RT-, Ubuntu- eller Chrome-baserede produkter. SupportAssist registrerer automatisk og advarer proaktivt Dell omkring: operativsystemproblemer, softwareopgraderinger, driveropdateringer og patches, malware, virusinficerede filer, harddiskfejl, batterier, hukommelse, interne kabler, termiske sensorer, kølelegemer, ventilatorer, solid state-drev og grafikkort. Fejlregistrering ved forudsigende analyser omfatter harddiske, solid state-drev, batterier og ventilatorer.
  • Accidental Damage service omfatter ikke tyveri, tab og skade på grund af brand, oversvømmelse eller andre naturhandlinger eller forsætlig skade. Kunden skal returnere den beskadigede enhed. Begrænsning på én (1) kvalificeret hændelse pr. kontraktår.
  • Harddiskopbevaring er ikke tilgængelig på modeller med en loddet harddisk, Chromebooks eller Venue-tabletter, med undtagelse af Venue 11 Pro.
  • Tilgængelig for ProSupport Plus-kunder med 500 eller flere ProSupport Plus-systemer.
  • Kunder skal forpligte sig til at købe 1.000 Dell-klientaktiver med ProSupport Flex inden for 12 måneder. Se Dell.com/servicecontracts/global.

  • RMA