DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Dell Opgrader fra 3 År Next Business Day til 3 År ProSupport Support opgradering 3år

Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport for ISG - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 10x5 - responstid: NBD - for PowerEdge R6515

Overvind datacenterkompleksiteten med uafbrudt support til hardware og software og en smart måde at administrere blandingen af producenter i dit miljø på. Dell Technologies tilbyder en enkelt kilde med den ekspertise, knowhow og evnerne til at hjælpe dig med support af din virksomhed. ProSupport tilbyder højtuddannede eksperter døgnet rundt og over hele verden, så dine IT-behov kan imødekommes, og så du kan minimere forstyrrelser og vedligeholde et højt produktionsniveau.

  • Varenummer 998145094

    Model PR6515_3OS3PS

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport for ISG - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Designet for PowerEdge R6515
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk u
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Dell PowerEdge R6515

Gør kundeforholdene bedre med moderne indsigt og proaktiv support med ProSupport til computere.

ProSupport til computere

ProSupport til computere

Dine kunder har brug for mere end en grundlæggende garanti og forventer support i verdensklasse, herunder direkte adgang 24x7 til it-eksperter i regionen og onsite-service næste arbejdsdag. Sørg for, at de har ProSupport til computere, så du proaktivt kan løse problemer, før de udvikler sig på én computer eller hele virksomhedens Dell-flåde. Derudover vil du have komplet flådesynlighed, så du får overblik over sundheden, programoplevelsen og sikkerhedsscorer på én enkelt skærm. Det behøver ikke at være en udfordring at supportere dine kunders eksterne arbejdsstyrke.  

Kunder, der hele tiden er på farten og har brug for ekstra dækning, kan tage et kig på ProSupport Plus til computere.  
Dell ProSupport Suite for PCs1:07
Oversigt over SupportAssist-funktioner1:10
Automatisk, proaktiv support2:50

Dell ProSupport Suite for PCs

Oversigt over SupportAssist-funktioner

Automatisk, proaktiv support


Det forventer dine kunder af support i verdensklasse: ProSupport

Teknisk support på den måde, som fungerer bedst for dig (telefon eller chat) Telefon 24x7 
Hardwarereparation for at reducere produktivitetsnedetiden Onsite-service næste arbejdsdag1 
Direkte adgang til ProSupport-eksperter i regionen for hardware- og softwareproblemer2 Prioriteret adgang 
Overvågning af kommandocenter for levering af reservedele og arbejdskraft til tilden 



 TechDirect er din onlineportal, hvor du kan oprette forbindelse3 til og administrere din kundes Dell-flåde: 

  • Sagsadministration og afsendelse af dele med selvbetjening 
  • Hurtig analyse af sundhed, programoplevelse og sikkerhedsscorer 
  • Proaktiv løsning af problemer med automatisk registrering, oprettelse af sager og support 
  • Udnyttelsesmålinger, der afdækker problemer og tendenser for ydeevnen 
For at drage fordel af alle ProSupport-funktionerne skal SupportAssist være implementeret. Derudover skal kunden give partneren tilladelse til at administrere kundens flåde i TechDirect.  

*Vigtige oplysninger

  • Onsite-tilgængeligheden varierer efter land og den købte service. Onsite-service efter fjerndiagnosticering.
  • Softwaresupport med tredjepartsassistancepartner.
  • SupportAssist er ikke tilgængelig på Linux-, Windows RT-, Ubuntu- eller Chrome-baserede produkter. SupportAssist registrerer automatisk og advarer proaktivt Dell omkring: operativsystemproblemer, softwareopgraderinger, driveropdateringer og patches, malware, virusinficerede filer, harddiskfejl, batterier, hukommelse, interne kabler, termiske sensorer, kølelegemer, ventilatorer, solid state-drev og grafikkort. Fejlregistrering ved forudsigende analyser omfatter harddiske, solid state-drev, batterier og ventilatorer. Se Dell.com/servicecontracts/global.
  • RESSOURCER

    • Kom godt i gang med SupportAssist (PDF)
    • Salgskort om ProSupport Suite for PCs for partnere
    • Hvad er SupportAssist for business PCs?

    RMA