DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Dell Opgrader fra 3 År ProSupport til 5 År ProSupport Support opgradering 2år

Dell Upgrade from 3Y ProSupport for ISG to 5Y ProSupport for ISG - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (4./5. år) - on-site - 10x5 - responstid: NBD - NPOS

ProSupport er designet til at give hurtig proaktiv IT-support til virksomheder i alle størrelser. Dell ProSupport gør det nemt, fordi du får et team af teknikere, der altid er tilgængelige, giver dig en enkelt kilde til hardware- og softwareproblemer og reagerer hurtigt for at hjælpe med at maksimere brugernes oppetid. ProSupport har også SupportAssist-teknologi til proaktiv overvågning og registrering af problemer og automatisk oprettelse af sager til hurtigere løsning. Med Dell ProSupport kan dit IT-team fokusere på strategiske prioriteter, der bringer din virksomhed fremad, og ikke på tidskrævende daglig brugersupport.

  • Varenummer 999642192

    Model PR550_3PS5PS

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Dell Upgrade from 3Y ProSupport for ISG to 5Y ProSupport for ISG - support opgradering - 2 år - 4./5. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Pristype Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Generelt
Pristype Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 2 år
Understøttet periode 4. og 5. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 10 timer om dagen / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk u

RMA