DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support Support opgradering 3år Næste forretningsdag svartid

Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support - Support opgradering - ombytning - 3 år - forsendelse - forretningstimer - responstid: NBD - for HP Thunderbolt Dock G4, Travel Hub G2, Universal USB-C Multiport Hub, USB-C G5

Når du ikke har tid til at vente på, at enheden bliver udskiftet, kan du med HP's hardwareservice næste hverdag med hurtig udskiftning være sikker på, at du kommer tilbage til arbejdet hurtigst muligt. Du får teknisk support via fjernadgang, så du kan løse eventuelle problemer. Hvis det er nødvendigt, sender vi dig derefter en erstatningsenhed næste hverdag – sammen med en forudbetalt fragtseddel, så du kan sende den defekte enhed.

  • Varenummer 988243806

    Model UC296E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162117389

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support - support opgradering - 3 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Returleverance På producentens beregning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Forretningstimer
Designet for HP Thunderbolt Dock 230W G2, Thunderbolt Dock G2, Thunderbolt Dock G4, Thunderbolt Dock with HDMI Adapter, Travel Hub G2, Universal, Universal USB-C Multiport Hub, USB-C Dock G4, USB-C Dock G5, USB-C G5, USB-C mini Dock, USB-C Universal Dock Non Flash, USB-C/A Universal Dock G2; Elite USB-C Hub
Generelt
Placering Forsendelse
Returleverance På producentens beregning
Service inkluderet Ombytning
Servicen er åben Forretningstimer
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 3 år - forsendelse - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 2012 120W Advanced Docking Station, 2012 230W Advanced Docking Station, 2012 230W Docking Station, 2012 90W Docking Station, 230W Docking Station, 3001pr USB 3.0 Port Replicator, 3005pr USB 3.0 Port Replicator, 3005pr USB3 Port Replicator, 90W Doc

Du får en ombytningsenhed næste hverdag

HP sørger for hurtig udskiftning af den defekte hardwareenhed dagen efter den går ned, hvis ikke problemet kan løses på afstand.

Et nemt og omkostningsbesparende alternativ til hardware reparationer af virksomhedens HP-produkter på stedet. Gælder i 4 år. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Forøg forrentningen af investeringerne i HP-hardware, og få ro i sindet. Jo længere serviceplan du vælger, jo mere pålidelig support kan du forvente fra HP.

Fragtomkostningerne betales af HP

HP leverer emballage til forsendelse af det defekte produkt og betaler fragtomkostningerne begge veje.

Økonomisk og pålidelig løsning

HP's hardwareservice næste hverdag med hurtig ombytning er et praktisk og økonomisk alternativ til support på stedet og leverer hurtig og pålidelig ombytningsservice til berettigede produkter.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års bytteservice for avanceret docking
slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års bytteservice for avanceret docking

Vi kan være hos dig næste hverdag.1

Vores eksperter står klar, når du har brug for hjælp. Reparationer, reservedele og service – det hele kommer hjem til dig allerede næste hverdag.1.

Support, som du kan stole på.

Du kan være sikker på, at din hardware kommer til at fungere igen hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren.

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]