EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support Support opgradering 3år Næste forretningsdag svartid

Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support - Support opgradering - ombytning - 3 år - forsendelse - forretningstimer - responstid: NBD - for HP Thunderbolt Dock G4, Travel Hub G2, Universal USB-C Multiport Hub, USB-C G5

Når du ikke har tid til at vente på, at enheden bliver udskiftet, kan du med HP's hardwareservice næste hverdag med hurtig udskiftning være sikker på, at du kommer tilbage til arbejdet hurtigst muligt. Du får teknisk support via fjernadgang, så du kan løse eventuelle problemer. Hvis det er nødvendigt, sender vi dig derefter en erstatningsenhed næste hverdag – sammen med en forudbetalt fragtseddel, så du kan sende den defekte enhed.

  • Product no 988243806

    Model UC296E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 4053162117389

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Advanced Unit Exchange Hardware Support - support opgradering - 3 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Returleverance På producentens beregning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Forretningstimer
Designet for HP Thunderbolt Dock 230W G2, Thunderbolt Dock G2, Thunderbolt Dock G4, Thunderbolt Dock with HDMI Adapter, Travel Hub G2, Universal, Universal USB-C Multiport Hub, USB-C Dock G4, USB-C Dock G5, USB-C G5, USB-C mini Dock, USB-C Universal Dock Non Flash, USB-C/A Universal Dock G2; Elite USB-C Hub
General
Full Contract Period 3 years
Location Shipment
Response Time Next business day
Return Shipment At manufacturer expense
Service Availability Business hours
Service Included Replacement
Details
Service & Support Extended service agreement - replacement - 3 years - shipment - response time: NBD - availability: business hours | Technical support - phone consulting - 3 years - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis -
Compatibility Information
Designed For HP 2012 120W Advanced Docking Station, 2012 230W Advanced Docking Station, 2012 230W Docking Station, 2012 90W Docking Station, 230W Docking Station, 3001pr USB 3.0 Port Replicator, 3005pr USB 3.0 Port Replicator, 3005pr USB3 Port Replicator, 90W Doc

Du får en ombytningsenhed næste hverdag

HP sørger for hurtig udskiftning af den defekte hardwareenhed dagen efter den går ned, hvis ikke problemet kan løses på afstand.

Et nemt og omkostningsbesparende alternativ til hardware reparationer af virksomhedens HP-produkter på stedet. Gælder i 4 år. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Forøg forrentningen af investeringerne i HP-hardware, og få ro i sindet. Jo længere serviceplan du vælger, jo mere pålidelig support kan du forvente fra HP.

Fragtomkostningerne betales af HP

HP leverer emballage til forsendelse af det defekte produkt og betaler fragtomkostningerne begge veje.

Økonomisk og pålidelig løsning

HP's hardwareservice næste hverdag med hurtig ombytning er et praktisk og økonomisk alternativ til support på stedet og leverer hurtig og pålidelig ombytningsservice til berettigede produkter.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]