DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

IBM Maintenance Agreement e-ServicePac On-Site Repair Support opgradering 1år 4 timer svartid

IBM Maintenance Agreement e-ServicePac On-Site Repair - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - 9x5 - responstid: 4 t - for P/N: 427348E

IBM e-ServicePac er et internet-aktiveret registreringsværktøj, der giver øget fleksibilitet og tilgængelighed af service til kunder og forretningspartnere. IBM tilbyder e-ServicePacs til at yde garantiservice til pc-servere, stationære og mobile produktlinjer. Denne løsning giver kunderne hurtig, 24x7 aktivering af IBM-services, enkel procedure for forretningspartnere eller slutbrugere, der logger på et IBM-internetsted, et enkelt autorisationsnummer, der gør det muligt for en kunde at aktivere flere maskiner for lettere reference, når der anmodes om service og vedhæftningsfunktioner for at eliminere behovet for dobbelt dataindtastning.

  • Varenummer 989492672

    Model 00LW080

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse IBM Maintenance Agreement e-ServicePac On-Site Repair - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for P/N: 427348E
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid 4 timer
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: 4 timer - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for P/N: 427348E
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]