DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Advanced Product Exchange Support opgradering 3år

Lenovo Advanced Product Exchange - Support opgradering - forudgående komponentudskiftning - 3 år - for ThinkPad Basic Dock, Mini Dock Plus Series 3, Mini Dock Series 3, Pro Dock, Ultra Dock
  • Varenummer 988746458

    Model 5WS0F63228

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162451384

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Advanced Product Exchange - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for ThinkPad Basic Dock, Mini Dock Plus Series 3, Mini Dock Plus Series 3 for Mobile Workstations, Mini Dock Plus Series 3 with USB 3.0, Mini Dock Series 3, Mini Dock Series 3 with USB 3.0, Pro Dock, Ultra Dock
Generelt
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - forudgående komponentudskiftning - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkPad Basic Dock, Mini Dock Plus Series 3, Mini Dock Plus Series 3 for Mobile Workstations, Mini Dock Plus Series 3 with USB 3.0, Mini Dock Series 3, Mini Dock Series 3 with USB 3.0, Pro Dock, Ultra Dock
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]