DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade Support opgradering 4år

Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - for ThinkBook 13; 14; 15; ThinkPad E14; E15; E48X; E49X; E58X; E59X
  • Varenummer 996648042

    Model 5WS0W86802

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade - support opgradering - 4 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 4 år
Designet for ThinkBook 13; 14; 15; ThinkPad 11e (3rd Gen); 11e (4th Gen); 11e (5th Gen); 11e Chromebook (3rd Gen); 11e Chromebook (4th Gen); E14; E15; E46X; E47X; E48X; E49X; E56X; E57X; E58X; E59X; ThinkPad Yoga 11e (3rd Gen); 11e (4th Gen); 11e (5th Gen); 11e Chromebook (3rd Gen); 11e Chromebook (4th Gen)
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkBook 13s-IML 20RR | Lenovo ThinkBook 13s-IWL 20R9 | Lenovo ThinkBook 14-IIL 20SL | Lenovo ThinkBook 14-IML 20RV | Lenovo ThinkBook 14s-IML 20RS | Lenovo ThinkBook 14s-IWL 20RM | Lenovo ThinkBook 15-IIL 20SM | Lenovo ThinkBook 15-IML 20RW
4 år Service værksted

4 år Service værksted

Med Depot Service arrangerer Lenovo afhentningen af din enhed og leverer den til et udpeget reparationscenter. Alle forsendelsesomkostninger er dækket af Lenovo. Efter reparation eller udskiftning sørger Lenovo for, at pc'en returneres til dig. 

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid. 

Basis telefonsupport 
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke. 

Reparationer udføres med indsendelse til Lenovo DepotDygtige teknikere reparerer (eller udskifter) din enhed og returnerer den derefter til dig. Alle forsendelsesomkostninger er dækket af Lenovo.

RMA