DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Depot Support opgradering 3år

Lenovo Depot - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - for IdeaPad D330-10; IdeaPad Duet 3 10; 5 CB 13; Miix 630-12Q35; Yoga Duet 7 13; 7 13IML05

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 991230582

    Model 5WS0K78452

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Depot - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Designet for IdeaPad D330-10; IdeaPad Duet 3 10; 5 CB 13; IdeaPad Miix 310-10; 320-10; 510-12; 700-12; 710-12; 720-12; Miix 520-12; 630-12Q35; YOGA Book ZA0V, ZA0W, ZA15, ZA16; Yoga Duet 7 13; 7 13IML05; Yoga Tab 3 Plus; Yoga Tablet 3 850; 3 Pro; 3 X50
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo IdeaPad D330-10IGM 81MD | Lenovo IdeaPad Duet 3 10IGL5 82AT | Lenovo IdeaPad Duet 3 10IGL5-LTE 82HK | Lenovo IdeaPad Duet 5 CB 13Q7C6 82QS | Lenovo IdeaPad Miix 310-10ICR 80SG | Lenovo IdeaPad Miix 320-10ICR 80XF | Lenovo IdeaPad Miix 510-12IK
3 år Service værksted

3 år Service værksted

Med Depot Service arrangerer Lenovo afhentningen af din enhed og leverer den til et udpeget reparationscenter. Alle forsendelsesomkostninger er dækket af Lenovo. Efter reparation eller udskiftning sørger Lenovo for, at pc'en returneres til dig. 

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid. 

Basis telefonsupport 
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke. 

Reparationer udføres med indsendelse til Lenovo DepotDygtige teknikere reparerer (eller udskifter) din enhed og returnerer den derefter til dig. Alle forsendelsesomkostninger er dækket af Lenovo.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]