DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Depot Support opgradering Reservedele og arbejdskraft

Lenovo Depot - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - for IdeaTab A1000L Z0AE; A3000 Z0A2; S6000 Z0A4; S6000-H Z0A5; TAB 2 A7-20 Z0BJ

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 992412809

    Model 5WS0K78444

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Depot - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Designet for IdeaTab A1000L Z0AE; A3000 Z0A2; S6000 Z0A4; S6000-H Z0A5; TAB 2 A7-20 Z0BJ
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support 3 år x garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo IdeaTab A1000L Z0AE | Lenovo IdeaTab A3000 Z0A2 | Lenovo IdeaTab S6000 Z0A4 | Lenovo IdeaTab S6000-H Z0A5 | Lenovo TAB 2 A7-20 Z0BJ
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]