DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo International Services Entitlement Add On Support opgradering 3år

Lenovo International Services Entitlement Add On - Support opgradering - zone dæknings udvidelse - 3 år - for ThinkCentre M60; M60q Chromebox; M70q Gen 3; M70q Gen4; ThinkCentre neo 50q Gen 4

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 993167478

    Model 5PS0K82833

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo International Services Entitlement Add On - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Zone dæknings udvidelse
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for S510; ThinkCentre M60; M60q Chromebox; M625; M630; M70; M700; M70q Gen 3; M70q Gen4; M70s Gen 3; M70t Gen 3; M715q (2nd Gen); M71X; M72X; M75; M75q Gen 2; M75s Gen 2; M75t Gen 2; M80; ThinkCentre neo 50; 50q Gen 4; V35s-07; V50t Gen 2-13; V50t-13; V520S-08; V530; V530-15; V530S-07; V55t Gen 2-13
Generelt
Service inkluderet Zone dæknings udvidelse
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - zone dæknings udvidelse - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo S200 10HQ, 10HR | Lenovo S500 10HV | Lenovo S510 10KW, 10KX, 10KY, 10L0, 10L3, 10L4, 10L7, 10L8, 10LB, 10LC, 10LF, 10LG | Lenovo ThinkCentre M600 10G8, 10G9, 10GB, 10GD, 10GF, 10GH, 10GK, 10GM, 10KG, 10KH, 10KJ, 10KK | Lenovo ThinkCentre M60e
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]