DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Keep Your Drive Add On Support opgradering 3år

Lenovo Keep Your Drive Add On - Support opgradering - 3 år - for ThinkStation P410; P500; P510; P520; P520c

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 991187686

    Model 5PS0L20549

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.4 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Keep Your Drive Add On - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Totale kontraktperiode 3 år
Designet for ThinkStation P410 30B2, 30B3; P500 30A6, 30A7; P510 30B4, 30B5; P520 30BE, 30BF, 30BQ; P520c 30BX, 30BY, 30C0
Generelt
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Defekt HDD/SSD opretholdelse - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkStation P410 30B2, 30B3 | Lenovo ThinkStation P500 30A6, 30A7 | Lenovo ThinkStation P510 30B4, 30B5 | Lenovo ThinkStation P520 30BE, 30BF, 30BQ | Lenovo ThinkStation P520c 30BX, 30BY, 30C0
Produktbillede
3 Year Keep Your Drive
Lenovos Keep Your Drive-service er den bekvemme, sikre måde at bevare dine drev og fortrolige data på i tilfælde af fejl. I tilfælde af harddiskfejl, og denne service ikke købes, udskifter Lenovo dit fejlbehæftede drev og beholder det fejlbehæftede drev, hvis det er under garantiperioden. Keep Your Drive sikrer, at du beholder dit drevv og følsomme data. Keep Your Drive-dækning fortsætter gennem systemernes begrænsede garantiperiode (selvom drevet er udskiftet). 
Produktbillede

Denne service dækker:

  • Flere drev
  • SSD-drev
  • Harddiske
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]