DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Mail-In Accidental Damage Protection Support opgradering 2år

Lenovo Mail-In + Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - bring-ind - for B50-50 80S2; E31-80 80MX

Lenovo tilbyder en omfattende portefølje af værdiforøgende services, der understøtter dine Lenovo- aktiver i hele levetiden, lige fra anskaffelse til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid, så du og dine IT-medarbejdere kan fokusere på de ting, der er vigtige for virksomheden.

  • Varenummer 988677485

    Model 5PS0F82928

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Mail-In + Accidental Damage Protection - support opgradering - 2 år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Totale kontraktperiode 2 år
Designet for B50-50 80S2; E31-80 80MX
Generelt
Placering Bring-ind
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - bring-ind | Dækning for skadestilfælde - 2 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo B50-50 80S2 | Lenovo E31-80 80MX
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]