DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Support opgradering 3år

Lenovo Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - for IdeaPad Yoga 11s 80AB; U31-70 80M5; Y700-15ACZ 80NY; Yoga 2 13 80DM; 2 Pro 80AY; 3 1170 80J8; 3 1470 80JH; 700-11ISK 80QE; 700-14ISK 80QD; 900-13ISK 80MK

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 991654032

    Model 5WS0K76342

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo IdeaPad Y700-15ACZ 80NY | Lenovo IdeaPad Yoga 11s 80AB | Lenovo Legion Y545 81Q6 | Lenovo U31-70 80M5 | Lenovo Yoga 2 13 80DM | Lenovo Yoga 2 Pro 80AY | Lenovo Yoga 3 1170 80J8 | Lenovo Yoga 3 1470 80JH | Lenovo Yoga 700-11ISK 80QE | Lenovo Yo
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]