DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Support opgradering 6måneder

Lenovo Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 6 måneder - on-site - for S500; ThinkCentre Edge 63; ThinkCentre M53; M700; M73; M800; M83; M900; M93; X1

Lenovo Onsite Warranty giver mulighed for at sende en Lenovo-tekniker ud til dig for at reparere dit system i tilfælde af et problem. Onsite-service er en opgradering af standardserviceniveauet på de fleste mobile systemer, og det er basisserviceniveauet på de fleste stationære systemer.

  • Varenummer 993960415

    Model 5WS0H45646

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite - support opgradering - 6 måneder - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 6 måneder
Designet for S500; ThinkCentre E73; ThinkCentre Edge 63z; 73z; 93; 93z; ThinkCentre M32; M53; M700z; M73; M73e; M73z; M78; M79; M800z; M83; M83z; M900; M900z; M93; M93p; M93z; X1
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 6 måneder
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 6 måneder - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo S500 10HS | Lenovo ThinkCentre E73 10AS, 10AU, 10DR, 10DU | Lenovo ThinkCentre Edge 63z 10D4, 10D5, 10D6, 10D7, 10E0, 10E1, 10E2, 10E3, 10EK, 10EL, 10EM | Lenovo ThinkCentre Edge 73z 10BD | Lenovo ThinkCentre Edge 93 10AQ, 10AR | Lenovo ThinkC
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]