DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 1år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - for H30-00; H30-50; H500; H50-00; H50-50; H50-55; H515; H530; IdeaCentre K450; K450

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 991654069

    Model 5WS0K78482

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Designet for Erazer X315 90AY, 90B0; X510 90AC; H30-00 90C2; H30-05 90BJ; H30-50 90B8, 90B9; H50-00 90C1; H50-05 90BH; H500s 90AK; H50-50 90B6, 90B7; H50-55 90BG; H515 90A4; H515s 90A5; H530 90A8, 90AA; H530s 90A9, 90AB; IdeaCentre K450 90A1; K450e 90B3
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo Erazer X315 90AY, 90B0 | Lenovo Erazer X510 90AC | Lenovo H30-00 90C2 | Lenovo H30-05 90BJ | Lenovo H30-50 90B8, 90B9 | Lenovo H50-00 90C1 | Lenovo H50-05 90BH | Lenovo H500s 90AK | Lenovo H50-50 90B6, 90B7 | Lenovo H50-55 90BG | Lenovo H515 9
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]