DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 4år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD - for ThinkPad X1 Carbon Gen 10; X1 Carbon Gen 9; X1 Extreme Gen 4; X13 Yoga Gen 3

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 988282604

    Model 5WS0E97215

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162416291

    Vægt 0.14 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for ThinkPad X1 Carbon (5th Gen); X1 Carbon (6th Gen); X1 Carbon (7th Gen); X1 Carbon Gen 10; X1 Carbon Gen 9; X1 Extreme; X1 Extreme (2nd Gen); X1 Extreme Gen 4; X1 Tablet (3rd Gen); X1 Yoga (2nd Gen); X1 Yoga (3rd Gen); X1 Yoga Gen 6; X13 Yoga Gen 3; X380 Yoga; X390 Yoga; ThinkPad Yoga 260; 370
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkPad X1 Carbon (2nd Gen) 20A8 | Lenovo ThinkPad X1 Carbon (3rd Gen) 20BT | Lenovo ThinkPad X1 Carbon (4th Gen) 20FC | Lenovo ThinkPad X1 Carbon (5th Gen) 20HQ, 20K3 | Lenovo ThinkPad X1 Carbon (6th Gen) 20KG, 20KH | Lenovo ThinkPad X1 Carb
Inkluderer 4 År Service på stedet

Inkluderer 4 År Service på stedet

Hvis et problem ikke kan løses via ekstern support, kan enheden repareres af en tekniker på din adresse via Onsite Support, så du undgår at skulle sende den ud i byen. Hvis reparationer ikke kan afsluttes på stedet, sender Lenovo enheden til reparation eller udskiftning på et lokalt servicecenter, hvorefter den returneres til dig.

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid.

Basis telefonsupport
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke.

Reparationer udføres på din adresse
Lenovo Onsite Service betyder, at du aldrig behøver fjerne din pc eller sende den. Lenovo-teknikere kommer til dig. Hurtigere reparation betyder, at du hurtigt kan komme videre!
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]