DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Post Warranty Onsite Support opgradering 2år

Lenovo Post Warranty Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - 9x5 - responstid: 4 t - for eserver 325; eServer 326; eserver xSeries 325; BladeCenter HS20; JS21; System x32XX M2
  • Varenummer 989492386

    Model 13P0948

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162201392

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Onsite - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid 4 timer (mål tid)
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Eserver 325 8835; eServer 326 8848; 326m 7969; eserver xSeries 205 8480; 205VL 8480; 325 8835; 382 8834; BladeCenter HS20 8843; JS21 8844; System x3200 M2 4367, 4368; x3250 M2 4190, 4194
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid 4 timer (mål tid)
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for IBM eserver 325 8835 | IBM eServer 326 8848 | IBM eServer 326m 7969 | IBM eserver xSeries 205 8480 | IBM eserver xSeries 205VL 8480 | IBM eserver xSeries 325 8835 | IBM eserver xSeries 382 8834 | Lenovo BladeCenter HS20 8843 | Lenovo BladeCenter JS21
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]