DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Premier Support Plus Upgrade Support opgradering 4år

Lenovo Premier Support Plus Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 3 års garanti på stedet) - 4 år - on-site - for ThinkCentre neo 30a 22; 30a 24; 30a 27; 30a 27 Gen 4; V30a-24ITL AIO
  • Varenummer 1001100501

    Model 5WS1L39082

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Premier Support Plus Upgrade - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Designet for S200; ThinkCentre M70; M70a Gen 2; M70a Gen 3; ThinkCentre neo 30a 22; 30a 24; 30a 27; 30a 27 Gen 4; 50a 24; V130-20IGM AIO; V30a-22IIL AIO; V30a-22IML AIO; V30a-24IIL AIO; V30a-24IML AIO; V30a-24ITL AIO; V330-20ICB AIO; V50a-22IMB AIO; V50a-24IMB AIO; V530-22ICB AIO; V530-24ICB AIO; V540-24IWL AIO
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Dækning for skadestilfælde - 4 år | Defekt HDD/SSD opretholde
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo S200z 10HA, 10K1, 10K4, 10K5 | Lenovo S400z 10HB, 10K2 | Lenovo S500z 10HC, 10K3 | Lenovo ThinkCentre Edge 63z 10D4, 10D5, 10D6, 10D7, 10E0, 10E1, 10E2, 10E3, 10EK, 10EL, 10EM | Lenovo ThinkCentre M700z 10EY, 10F1 | Lenovo ThinkCentre M70a 11C
Giv et Plus til din it-supportservice

Giv et Plus til din it-supportservice

Hvordan kan du beskytte medarbejdernes produktivitet mod uheld somet defekt batteri eller en beskadiget harddisk – og samtidig have styrpå dit budget og fokusere på digital transformation? Hvordan kan dusikre international dækning over hele kloden? Hvordan kan du udnyttemulighederne i AI-baseret indsigt til at overvåge din enhedsflådes tilstand?

Du har sikkert mange lignende spørgsmål. Her er en enkelt løsning.

Lad Premier Support Plus tage slæbet

Vi klarer alt det tunge arbejde og letter presset på dine it-teams.Dermed fjernes en stor del af den arbejdsbyrde, der handlerom nedbrud og rettelser, så I får mere tid til innovation.

Premier Support Plus giver brugerne en nemmere og mere gnidningsløsoplevelse, fordi de får direkte adgang til Lenovos supportteknikere,og samtidig tilføres dine it-funktioner mere modstandskraft ogkapacitet. Brugere og teams kan hurtigt blive produktive igen ogdermed frigive kreative ressourcer til forretningsprocesser.

Premier Support Plus i korte træk

Premier Support Plus giver problemfri, pålidelig og repeterbar it-support, der fungererhver gang. Det reducerer nedetiden og maksimerer slutbrugerens produktivitet.
Comparison Table

Premier Support Plus i detaljer

Egenskaber til at forudsige og forhindre problemerkombineres med yderligere beskyttelsestjenester,som giver den ultimative supportoplevelse.

Hjælp it-teamet med at være et skridt foran problemerne,beskyt virksomhedens produktivitet, og skab rammerne forpositive medarbejderoplevelser med hurtig problemløsningog adgang til supportteknikere døgnet rundt. 

Premier Support: VIP-dækning til både it-medarbejdereog slutbrugere, som øger produktiviteten, og fejlfindingpå eliteniveau. Tilgængelig døgnet rundt, året rundt, medprioritering af dele og service på stedet næste arbejdsdag.2

SEM (Services Engagement Manager)4: Din særligt udpegede,globale Lenovo Support-ekspert og kundetalsmand. Det erdin organisations eneste kontaktpunkt til problemer medservicelevering, eskaleringer og rapportering af aktivers ydeevne. 

Proaktiv og forudsigende support3: AI-baseret indsigt, der byggerpå Lenovo Device Intelligence, giver proaktive og forudsigendeadvarsler, som gør det muligt at foretage forebyggendeproblemrettelser for at undgå nedetid og sikre produktiviteten.

Accidental Damage Protection (ADP)2: Dækker alt fraspildt kaffe til strømstød. ADP giver typisk brugerenen besparelse på 28-75 %* i sammenligning medomkostningerne til reparation eller systemudskiftning. 

ISE (International Services Entitlement): Rejser duglobalt i forbindelse med forretninger? Ingen grundtil bekymring. ISE udvider din ADP-, KYD- og SBTYdækning, så den gælder internationalt.

KYD (Keep Your Drive)2: Behold dit drev (eller dine drev), og fjernvirksomhedsdata på dine vilkår. Det forbedrer datasikkerheden ogsikrer overholdelse af regler om databeskyttelse og opbevaring. 

SBTY-dækning (Sealed Battery) i op til 3 år2: Lenovo-certificerede teknikere foretager en effektiv batteriudskiftning, når det er nødvendigt. Det reducerer nedetiden og gør virksomheden mere modstandsdygtig.

Dækning for forbrugerprodukter: Hvis en forbrugerenhed passer bedst til dine behov, så er det ikke noget problem. Ingen grund til at give afkald på Premier Support Plus, og du vil modtage nøjagtig den samme VIP-supportoplevelse. 

* Baseret på Lenovos historiske data
Frigiv ressourcer til innovation,og optimer brugernes effektivitetmed den rigtige support: PremierSupport Plus
(1) Kun OEM-software, bedst mulige niveau 1-support 
(2) Afhænger af marked, reservedele og tilgængelighed af hardware 
(3) Kundegodkendelse og Win10 eller Win11 OS påkrævet. Komponenterstatninger leveres på gule advarsler, selv uden bekræftelseaf diagnosticeringsproblem. 
(4) Mindst 500 enheder

RMA