DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Premier Support Upgrade Support opgradering 2år

Lenovo Premier Support Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 1 års Premier Support) - 2 år - on-site - responstid: NBD - for ThinkBook 13x ITG; 14p G2 ACH; ThinkBook Plus G2 ITG; ThinkPad E14 Gen 3; E15 Gen 3
  • Varenummer 996648073

    Model 5WS1B38515

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4251976729389

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Premier Support Upgrade - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års Premier Support
Designet for ThinkBook 13s G2 ARE; 13s G2 ITL; 13s G3 ACN; 13x ITG; 14; 14 G2 ARE; 14 G2 ITL; 14 G3 ACL; 14p G2 ACH; 14s G2 ITL; 14s Yoga ITL; 15; 15 G2 ARE; 15 G2 ITL; 15 G3 ACL; 15p IMH; ThinkBook Plus G2 ITG; ThinkBook Plus IML 20; ThinkPad 11e Yoga Gen 6; E14; E14 Gen 2; E14 Gen 3; E15; E15 Gen 2; E15 Gen 3
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års Premier Support
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkBook 13s G2 ARE 20WC | Lenovo ThinkBook 13s G2 ITL 20V9 | Lenovo ThinkBook 13s G3 ACN 20YA | Lenovo ThinkBook 13s-IML 20RR | Lenovo ThinkBook 13s-IWL 20R9 | Lenovo ThinkBook 13x ITG 20WJ | Lenovo ThinkBook 14 G2 ARE 20VF | Lenovo ThinkBoo

2 År Premier Support med Onsite

Teknisk support med en førsteklasses forskel

Meget erfarne teknikere. Sagsstyring fra start til slut. Hurtigere og omgående løsninger.

Er du på udkig efter at sikre din virksomhed og dine medarbejdere en bedre supportoplevelse? Med Lenovo Premier Support får både dine it-medarbejdere og slutbrugere VIP-behandling.

Vi har forståelse for, at it-afdelingen skal øge effektiviteten, gøre tingene mere enkle og sikre, at slutbrugerne ikke afbrydes af tekniske forstyrrelser. Vi ved, at dine slutbrugere forventer hurtig og problemfri support. Det kan du få med Lenovo.
2 År Premier Support med Onsite
Få en direkte linje til vores mest erfarne teknikere, der lytter først og derefter leverer den mest avancerede fejlfinding. Her er supporten ikke scriptbaseret. Og de måles på, om de får løst problemerne i første forsøg, så de er engagerede i hurtigere og nøjagtige løsninger.
2 År Premier Support med Onsite
Du har også adgang til tekniske account managers, som vil være din primære kontakt under hele sagen. Du får den ensartethed, ansvarlighed og synlighed, du fortjener. Og takket være reparationsservice næste arbejdsdag og prioriteret adgang til dele, vil din systemnedetid og afbrydelser i produktiviteten blive holdt nede på et absolut minimum. Det er den førsteklasses forskel, du får med Premium.

Se, hvordan Premier Support kan give din virksomhed et løft.


Premier Support Center
Technical Account Managers (TAMs)
VIP Treatment

Premier Support Center

  • Avanceret teknisk support døgnet rundt
  • Dedikeret telefonnummer og ingen telefonmenuer, du skal navigere i
  • Primær kontaktperson under hele sagen og ved eskalering
  • Support af hardware og OEM-software1

Technical Account Managers (TAMs)

  • Proaktiv relation og sagseskalering
  • Anbefalinger, der er tilpasset din virksomhed
  • Kvartalsrapportering og kontogennemgang

Priority Service Delivery

  • Kom forrest i køen
  • Onsite-service, først kommende arbejdsdag2
  • Garantikrav inklusiv reservedele og arbejdstid2
2 År Premier Support med Onsite
1  Ikke inkluderet:
Softwareprogrammer til store virksomheder
Software, som ikke er fra Lenovo
Reservedele og service, som ikke er omfattet af garantien

2  Hvis reservedele ikke er på lager, kan det medføre forsinkelse i servicen. Tilbydes ikke i alle lande. Hvis Lenovo afgør, at dit produktproblem er dækket af produktgarantien og ikke kan løses over telefonen eller ved at kunden selv udskifter en reservedel, sendes en tekniker til arbejdspladsen for at løse problemet. Opkald modtaget efter kl. 15:00 vil kræve en ekstra arbejdsdag til udsendelse af service. Onsite-service er kun tilgængeligt i storbyområder. Service næste dag er ikke garanteret.

3  Tilbydes ikke i alle lande.

4  Forskellige tilgængelige niveauer. Vælg udfra relevante kriterier. Kontakt din lokale salgsrepræsentant for mere information.

RMA