DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Logitech Select Support opgradering 1år

Logitech Select - Support opgradering - forudgående komponentudskiftning - 1 år - responstid: 1 forretningsdag - 1 værelse - for Logitech Room Solutions

Sørg for, at dine mødelokaler og videosamarbejdsløsninger altid er parate og operationelle, når dine teams har brug for dem, med omfattende support, service og backup.

  • Varenummer 999771156

    Model 994-000149

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 5099206099760

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Logitech Select - support opgradering - 1 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid 1 forretningsdag
Pristype 1 værelse
Designet for Logitech Room Solutions
Generelt
Pristype 1 værelse
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Svartid 1 forretningsdag
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - forudgående komponentudskiftning - 1 år - responstid: 1 forretningsdag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - responstid: 1 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - e-mailkons
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Logitech Room Solutions

En omfattende alt-i-en serviceplan

Logitech videosamarbejdsløsningerne har professionel kvalitet og er yderst pålidelige. Såfremt der opstår et nedbrud og nedetid ikke er en mulighed, kan du stole på løsningsorienteret teknisk support 24/7, så du hurtigt får den rette hjælp. Tænk på Logitech Select som en Helpdesk, der er bemandet med specialister indenfor videosamarbejde, der har erfaring med brugen af Microsoft Teams, Zoom Rooms og fremvisningsapparater i lokalet, der anvender Windows og Android-operativsystemer

Dedikeret Success Manager

Logitechs løsninger til videosamarbejde samt selvstændige produkter, der gør det online teamwork enkelt og nemt. Alligevel ved vi, at der er tidspunkter, hvor det er nyttigt at få et andet perspektiv på din løsning. Det er her, at en dedikeret Logitech Customer Success Manager kan træde til med support til virksomhedskunder med mere end 50 rum installeret. Din CSM er en pålidelig rådgiver, analytisk funderet, løsningsorienteret rådgiver, der personligt hjælper med dine behov

Hurtig løsning med Avanceret RMA

Forvent det bedste,men forbered dig på det uforudsete. Logitech Select giver ro i sjælen med avanceret RMA, der har som mål at levere udskiftningsdele af Logitechs produkter, der er omfattet af garanti, inden næste hverdag med hasteforsendelser. Avanceret RMA minimerer nedetiden, og sørger for at holde din virksomhed kørende i tilfælde af udstyrssvigt uden unødigt ophold

RMA på et ØJEBLIK

Nogle rum med videosamarbejde - så som bestyrelseslokaler og uddannelseslokaler - er forretningskritiske, og kan derfor ikke vente 24 timer på nyt udstyr, såfremt der opstår en fejl på produktet. Øjeblikkelig RMA giver den hurtigst mulige produktudskiftning med reservedele på stedet til virksomhedskunder med mere end 50 rum med Logitech videosamarbejde installeret

Sync giver indblik i optimering

Logitech Sync udarbejder og afrapporterer data om, hvordan mødelokalerne og udstyret bruges så du kan optimere faciliteterne og teknologien. Logitech Select er inklusive avanceret Sync indblik og analyse, der hjælper dig med at implementere, administrere og overvåge dine løsninger til videosamarbejde i stor skala på nem vis

ServiceNow Workflow Integration

Ønsker du øjeblikkelige notifikationer i eksisterende workflows? Logitech Sync gør det nemt for IT at overvåge og administrere enheder i mødelokaler, og at igangsætte firmware-opdateringer på samme tid fra ét web-dashboard. ServiceNow-integrationen tilføjer push-meddelelser om hændelser som f.eks. frakobling af enheder og overbelægning af rum, så IT kan maksimere tilgængelighed og oppetid i rummene, samtidig med at der bevares en sund og forbundet arbejdsplads

Tidlig adgang

Brug Single Sign On (SSO) for at få adgang til Logitech Select med dit eksisterende brugernavn og password. Tilladelser kontrolleret af din administrator gør det muligt for flere brugere at få adgang til bestemte funktioner

Enkel oprettelse af sag

Anmodning om support fra Logitech er strømlinet og enkel, hvor en hurtig problemløsning udført af eksperter kun er få klik væk

Realtids-sporing

Se status på din sag og spor RMA-anmodninger hurtigt og nemt via Select-portalen

Sync Premium indblik

Logitech Sync forenkler fjernovervågning og enhedsadministration og giver samtidig god indsigt i brug af enheder og rum

DESIGNET OG LEVERET AF EKSPERTER

Som markedsleder inden for området for videosamarbejde leverer Logitech innovative og bemærkelsesværdige ekspertløsninger, der er teknologisk avancerede, men lette at anvende. Logitech Select løfter disse brand-definerende kvaliteter til nye højder af service, der er designet og leveret af eksperter, du kender og har tillid til

Omfattende service for rumløsninger

Pålidelighed, kontinuitet og professionel ro i sjælen følger med hvert eneste rum, du vælger som del af Logitech Select serviceplanen. En Select-plan fungerer for de fleste rum og hardware. Det er service leveret med enkelthed. Stol på vores ekspertbistand og værktøjer til at minimere nedetid og vær sikker på, at dine løsninger til videosamarbejde altid står klar og funktionsdygtige, når dine teams har brug for dem


RMA