DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Samsung Support opgradering 2år

Samsung - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for display med 40"-46" diagonal størrelse) - 2 år - for Samsung DB49, DC49, OH46, OM46, PH49, PM49, QB49, QH49, QM49, UD46, UH46, UM46, VM46
  • Varenummer 988249418

    Model P-LM-2N1X46O

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 8808993555611

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Samsung - support opgradering - 2 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Tildækkdede konfigurationer Display med 40"-46" diagonal størrelse
Designet for Samsung DB49J, DC49J, OH46F, OM46N, OM46N-D, PH49F-P, PM49H, QB49R, QH49R, QM49H, QM49R, UD46E-A, UD46E-B, UD46E-C, UD46E-P, UH46F5, UH46N-E, UM46N-E, VM46R-U
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Tildækkdede konfigurationer Display med 40"-46" diagonal størrelse
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - brugt i mindre end 12 timer pr. dag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Samsung DB49J, DC49J, OH46F, OM46N, OM46N-D, PH49F-P, PM49H, QB49R, QH49R, QM49H, QM49R, UD46E-A, UD46E-B, UD46E-C, UD46E-P, UH46F5, UH46N-E, UM46N-E, VM46R-U
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]