EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

APC Scheduled Assembly Service 5X8 Installation

APC Scheduled Assembly Service 5X8 - Installation - on-site - 8x5

APC Scheduled Assembly Service kombinerer et sæt af servicemuligheder, der er designet til at levere de vigtige ressourcer, ekspertise og værktøjer, der er nødvendige for hurtigt og effektivt at implementere din APC-løsning.

  • Product no 988339601

    Model WASSEM5X8-3R-PX-10

    Brand APC

    EAN

    Weight 0.99 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse APC Scheduled Assembly Service 5X8 - installation - on-site
Type Installation
Placering On-site
Servicen er åben 8 timer om dagen/ 5 dage om ugen
General
Location On-site
Service Availability 8 hours a day / 5 days a week
Details
Service & Support Installation - on-site - availability: 8 hours a day / Monday-Friday | Technical support - travel expense coverage

Erfarne APC-certificerede serviceteknikere i marken

APC's fabriksuddannede serviceteknikere er grundigt uddannet og testet i, hvordan man effektivt servicerer APC's produkter, samt i sikkerhedspraksis og elektriske regler, hvilket giver APC's kunder et højt serviceniveau.

7 x 24 opgraderingsmulighed

Hvis du er som de fleste virksomheder, vil du have dine systemer oppe at køre i de travleste timer. For at imødekomme din travle tidsplan tilbyder APC en mulighed for at planlægge service uden for åbningstiden.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

Online Support formular:
http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]