Dells basisgaranti dækker reparation eller udskiftning i tilfælde af produktionsfejl. Med Onsite Service efter fjerndiagnose, hvis Dells tekniske eksperter fastslår, at situationen ikke kan løses på afstand, vil en supporttekniker komme på stedet, normalt inden for 1-2 arbejdsdage. Det er support, når du har brug for det, hvor du har brug for det - bekvemt for dig.
Product no 1001153453
Model OTA_1OS3OS
Brand
Go to brand's website
Weight kg
Produktbeskrivelse | Dell Opgrader fra 1 År Basic Onsite til 3 År Basic Onsite - support opgradering - 2 år - 2. / 3. år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 2 år |
Understøttet periode | 2. og 3. år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | Åbningstider/5 dage om ugen |
Pristype | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Designet for | OptiPlex 7410 All In One |