EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers Defective Media Retention and Accidental Damage Protection Support opgradering 4år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention and Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD - for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 44X G10, 45X G10, 45X G9

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende med dækning af hændelige skader og tilbageholdelse af defekte medier kan du få support næste hverdag i mange lande verden over. Dækning af hændelige skader omfatter væskespild, skade ved fald og mere. Du bevarer desuden kontrollen over de følsomme data på defekte lagringsmedier.

  • Product no 988426953

    Model UQ828E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 4053162122635

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention and Accidental Damage Protection - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G1, 430 G2, 430 G3, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 440 G2, 440 G5, 445r G6, 44X G10, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G4, 450 G5, 455r G6, 45X G1, 45X G10, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G5
General
Full Contract Period 4 years
Location On-site
Response Time Next business day
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 4 years - on-site - response time: NBD | Technical support - phone consulting - 4 years | Accidental damage coverage - 4 years
Compatibility Information
Designed For HP 470 G7 Notebook, 470 G8 Notebook | HP Mobile Thin Client mt21, mt22, mt41, mt42, mt44 | HP Pro Mobile Thin Client mt440 G3 | HP Pro x360 435 G9 Notebook | HP ProBook 11 G1 Education Edition Notebook, 11 G1 Notebook, 11 G2 Education Edition Noteboo

Support over hele verden

De fleste steder arbejdet fører dig hen, er der en god chance for, at vi også er der, med support på stedet tilgængeligt i mere end 80 lande over hele verden.

Behold dine defekte medier, så du kan bortskaffe dem på en måde, der lever op til dine sikkerhedsstandarder. Med udvidet hardwarebeskyttelse. Support af høj kvalitet fra HP – både på stedet og som fjernsupport. Kan fås i en lang række lande over hele verden. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Du kan gøre det hele: Tag den bærbare computer med dig, beholde dine personlige oplysninger hvis harddisken tager skade og få professionel hjælp i årevis – også selvom der opstår uventede problemer med hardwaren.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Hold styr på dine data

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]