EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Lexmark OnSite Service 2år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark OnSite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - reparationstid: næste forretningsdag - for Lexmark CS820de, CS820dte, CS820dtfe

Har du Lexmarks Onsite Service, næste arbejdsdag-dækning og et teknisk problem, der ikke kan løses telefonisk, udsender en medarbejder fra Lexmark teknisk support en kvalificeret Lexmark servicetekniker til din adresse til service næste arbejdsdag. Teknikeren vil servicere din defekte printer onsite og vil også sikre, at din printer opfylder Lexmarks strengeste standarder med hensyn til kvalitet og ydelse. Dette tilbud inkluderer telefon- og webbaseret support, alle dele og arbejdskraft, fuldstændig onsite reparation og tests.

  • Product no 990150671

    Model 2359917

    Brand Lexmark Internationa

    Weight 0.01 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Lexmark OnSite Service support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Reparationstid Næste forretningsdag
Designet for Lexmark CS820de, CS820dte, CS820dtfe
General
Full Contract Period 2 years
Location On-site
Repair Time Next business day
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 2 years - on-site - repair time: next business day | Technical support - phone consulting - 2 years | Technical support - web support - 2 years
Compatibility Information
Designed For Lexmark CS820de, CS820dte, CS820dtfe
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]