EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Windows Enterprise

Windows Enterprise - Opgraderings- og softwareforsikring - 1 licens - reg - Open Value - Niveau D - ekstra produkt, 1 år indkøbt år 3 - All Languages

Windows Enterprise tilbyder de oplevelser, folk elsker, sammen med løsninger i virksomhedsklassen, som organisationer har brug for, ved at forene alt det, du gør - fra nye mobilapps til virksomheden til produktivitetsarbejde med Office, søgning og browsing og adgang til alle dine data hvor som helst. Din Windows-oplevelse fungerer på alle enheder - fra den bedste tablet-pc til virksomhedsbrug til en tynd og let notebook-pc, din højtydende arbejdsstation eller all-in-one-pc, ligegyldigt om du er i hjemmet, på kontoret eller om du arbejder, når du er på rejse. Og Windows tager sig af de vigtige funktioner - nu kan du administrere personlige enheder i organisationen, bruge dine investeringer i virksomhedens infrastruktur og forbedre dit miljøs sikkerhed.

  • Product no 993424107

    Model KV3-00525

    Brand Microsoft
    Go to brand's website

    EAN

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Windows Enterprise - opgraderings- og softwareforsikring - 1 licens
Operativsystem Windows Enterprise - ekstra produkt, 1 år indkøbt år 3
Produkttype Opgraderings- og softwareforsikring
Licenstype 1 licens
Licensprisfastsættelse Volumen, regering / Niveau D
Licensprogram Microsoft Open Value
Sprog All Languages
Service & Support Opdatering af nye udgaver
General
Language All Languages
Operating System Windows Enterprise - additional product, 1 Year Acquired Year 3
Product Type Upgrade & software assurance
Licensing
License Pricing Volume, government / level D
License Type 1 license
Licensing Program Microsoft Open Value
Service & Support
Type New releases update - full-term
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]